0 medlemmar och 1 Gäst tittar på detta ämne.
Att mannen från Sunne fortsätter att neka innebär bara att han om och om igen fortsätter sitt övergrepp, liksom övriga förövare i detta fallet som anser sig oskyldigt dömda.
En av förövarna lever nu mera under skyddad adress känns lite märkligt att gärningsmannens säkerhet kan bli så viktig kan inte låta bli att tycka att dessa motbjudande asen inte har några rättigheter vem värnar offren ?? ska sådana här djävla kräk hjälpas till ett fortsatt liv med barnövergrepp och till lika på skyddade adresser hårresande Beatrice Ask får nog ta hjälp av kompetent folk för att få rätsida på den svenska juridiken innan allt går över styr
Körven är ute o cyklar med sitt trams om att någon av dessa monster skulle vara felaktigt utpekad. Ingen tvekan fanns gällande dessa förövare när det gällde bevisning.Att mannen från Sunne fortsätter att neka innebär bara att han om och om igen fortsätter sitt övergrepp, liksom övriga förövare i detta fallet som anser sig oskyldigt dömda.
Jaa, om du inte är ute o cyklar så traskar du på väldigt tunn is, med ditt påstående att någon i detta fallet skulle vara oskyldigt dömd.Jag kan tala om för dig Körven att det ses som ett strängt straff med 2 år och 6 månader inom rättsväsendet. Vilket dock inte jag kan hålla med om.Du får nog dessutom läsa det jag skrivit en gång till för att förstå innebörden: "Att mannen från Sunne fortsätter att neka innebär bara att han om och om igen fortsätter sitt övergrepp, liksom övriga förövare i detta fallet som anser sig oskyldigt dömda."
Jag som småbarnspappa har väldigt svårt att inte få primitiva tankar när jag läser om sådant här. det vete gudarna vad jag hade gjort om mina barn råkat ut för sådana här monster.
Tackar för din förståelse Körven, måste lägga lite band på mig själv, då jag i vissa fall har en tendens, att låta känslorna styra i stället för förnuftet.