0 medlemmar och 1 Gäst tittar på detta ämne.
En sak till: hennes personnummer- de sista siffrorna ser ut som ett nummer man ger till folk utan svenskt personnummer- inte helt säker, men tycker det ser ut så...
Ett synnerligen rått mord ägde i går kväll rum i Skara. En 32-årig man misstänks ha mördat och halshuggit sin sambo.Då polisen anlände till lägenheten strax innan halv åtta på fredagskvällen var den 32-årige mannen så pass kraftigt påverkad av droger att han ännu inte på lördagen kunnat förhöras. Han hade dock själv ringt till polisen och berättat att han mördat sin flickvän. Under samtalet var han lugn och sansad.Enligt uppgift ska mordet ha varit bestialiskt utfört och kvinnans huvud varit skilt från kroppen.Mannen, som nu är anhållen misstänkt för mord, är känd av polisen sedan tidigare. Han har ett digert brottsregister med bland annat narkotikabrott och stölder. Han var sambo med den 40-åriga kvinnan. De har inga barn tillsammans, kvinnan har dock fem egna barn.Mannen är Isakin Daniel Jonsson, 781014.http://politisktinkorrekt.info/2010/11/13/32-aring-halshogg-flickvan/
Hmm, hur var det nu igen jag skrev i ett annan tråd? Ja just det...Detta är en riktigt sjuk händelse, måtte rättvisan segra. Det verkar tydligen vara en populär metod att bete sig på detta vis för flera gärningsmän, undrar vad som har hänt med deras hjärnor och vart de fått konstigheterna ifrån?Droger verkar sannerligen vara en av ingredienserna för flera av de senaste fallen med liknande utgång, te.x Bollnäs-fallet.Fler än jag önskar väl att detta vansinne måste få ett slut?
Droger verkar sannerligen vara en av ingredienserna för flera av de senaste fallen med liknande utgång, te.x Bollnäs-fallet.Fler än jag önskar väl att detta vansinne måste få ett slut?
Självklart så önskar väl alla att sådana här tragiska händelser skall få ett slut, men tyvärr så tror jagatt liknande vansinnesmord kommer att bli allt vanligare då vi lever i ett allt råare klimat med myckettyngre narkotikamissbruk som gör sjuka människor ännu mer sjuka, ju sämre gärningsmannen/kvinnanmår vid tillfället då mordet begås, ju värre blir resultatet, som i det här fallet bl.a. resulterade i att huvudet kapades från Helle Christensens kropp.
Vad har vi nu?