Heta Linjen > Länkar-Media-Litteratur

Tidningen Misstänkt

<< < (2/22) > >>

G Andersson:
Fel av mig!

Jag tittade just igenom min återvinningskasse, och där hittade jag tidningen! Mitt bland en hel hög med reklambroschyrer jag slängt!
Jag borde sannerligen sinnesundersökas.

Ha! Nu ska här läsas!  ;D

CharlieB:
Det är lätt hänt!
jag blev uppringd av en av medarbetarna på tidningen som erbjöd mig en prenumeration!
och jag tackade ja.
Första nummret kom till slut.
Men när det var dags för det andra numret så kom det inte!
så när jag gick ut till pappersåtervinningen så slog det mig att frugan kanske slängt ner den i tron att det var reklam.
och jodå! visst låg den där.
Men om det var frugan eller jag som slängde tidningen!
lär jag aldrig få svar på
eftersom ord står mot ord.
Men nu har vi läst den båda två med mycket nöje.
Det är en superb tidning...........

--- Citat från: G Andersson skrivet 11 juni 2008 00:19:10 AM ---Fel av mig!

Jag tittade just igenom min återvinningskasse, och där hittade jag tidningen! Mitt bland en hel hög med reklambroschyrer jag slängt!
Jag borde sannerligen sinnesundersökas.

Ha! Nu ska här läsas!  ;D

--- Slut citat ---

Banshee:
Den 26 augusti får omgivningen höra prasslet från ivrigt bläddrande Misstänktläsare.

G Andersson:
Så här långt tycker jag den är mycket bra.
Jag tycker den känns ganska up to date vad gäller polisens moderna arbetsmetoder och liknande.

Artikeln om Jasmine i det första numret var mycket intressant.
Jag skulle möjligen gärna se att man varvade de aktuella moderna fallen med några riktigt gamla klassiska, historiska fall eller mordmysterier men det kommer kanske.

Marina:
Jag har nu mailat till Bonniers för att se om vi kan köpa de två första numren via dom.
Har bett min hårt prövade tobakshandlare att ta hem nästa nummer. Han har haft  sånt jobb med att ta hem rätt tidningar om stickning att han såg skräckslagen ut när jag nu börja svamla om en tidning om kriminalitet också. Han svenska är inte så bra så det kan komma vad som helst. ::)
Jag tycker också det är spännande med de gamla historiska morden, de är omgärdade av mystik och fria från nutidens krassa MC-gängskriminalitet. Vi har alla våra preferencer...
Jag har fått många nya uppslsag tack vare er här på Svenska Mord. Läser allt ni skriver om veberödsmannen t ex och går sen till boken.
Just nu är det denne Bruno Poukka som jag skrev om som betas av.
Andra kvinnor samlar på Morsdagstallrikar - jag samlar på hantverk gjorda av livstidsfångar..Poukkas lampa, Amatheamannens skrin..
Vad säjer det om mej?  :o :o :o

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion