Heta Linjen > Länkar-Media-Litteratur

Tidningen Misstänkt

(1/22) > >>

G Andersson:
Hej alla!

Ville bara tipsa om den nya kriminaltidningen Misstänkt, vars första nummer utkommer på onsdag denna vecka. Jag blev själv tipsad om den av en journalist - för närvarande verkar den vara Sveriges enda magasin på området. Chefredaktör är en före detta medarbetare på TV3:s Efterlyst.

Dessvärre verkar den inte finnas bland Press-stops eller Pressbyråns lista över förda tidningar, men det går att få info och att prenumerera via Tidningskungen.se.

aldred:
Intressant! Hoppas den är bättre än Egmonts "Krim-Extra". Kort om tidningen återfinns på denna adress...

http://www.bonniertidskrifter.se/tidningar/misstankt/ 

rålle:
finns det kriminalhistoria i den också eller tar den bara upp nya fall?

CharlieB:
Jag tycker mycket om denna tidning.
Deb är väldigt välgjord! och innehåller mycket intressant läsning.
Jag har löst prenumeration på den också.
Nästa nr kommer i Juni.
Jag kan starkt rekomendera denna tidning.........

--- Citat från: G Andersson skrivet 12 maj 2008 23:23:50 ---Hej alla!

Ville bara tipsa om den nya kriminaltidningen Misstänkt, vars första nummer utkommer på onsdag denna vecka. Jag blev själv tipsad om den av en journalist - för närvarande verkar den vara Sveriges enda magasin på området. Chefredaktör är en före detta medarbetare på TV3:s Efterlyst.

Dessvärre verkar den inte finnas bland Press-stops eller Pressbyråns lista över förda tidningar, men det går att få info och att prenumerera via Tidningskungen.se.

--- Slut citat ---

G Andersson:
Jag anmälde mig till en prenumeration på fyra nummer för en månad sedan via Tidningskungen.se men har fortfarande inte fått något ex (har heller inte fått någon faktura)!

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

Gå till fullversion