0 medlemmar och 1 Gäst tittar på detta ämne.
Man vet ju inte om det är hennes bror. Det jag mena var att om man läser tidigare inlägg här så står de något om hennes bdb där en vän till henne kommenterat ett konstigt inlägg. Men men, om vi ska diskutera om det är någon okänd som dödat Lottie nu så kan man ju undra hur hennes bror råkar veta detta (om han nu är oskyldig hur han kan veta att det är någon okänd å inte någon annan i familjen) och sedan varför han suttit i häkte och tigit om detta så länge?
Menar du det om den som "bad om ursäkt" att hon inte vågade säga något när Lottie kom till henne Det var någon som utgav sig för att vara ett medium, men det kan man ju aldrig veta.Jag kan också tycka det är konstigt att David helt plötsligt skyller på någon okänd efter nästa en hel månad i häkte.Det sista jag hörde var att Thomas numera var frihetsberövad. Detta kan jag inte med säkerhet säga är sant och riktigt men förra gången det ryktades på "byn" om saker visade det sig vara sant, så..... vem vet
Jag blir beklämd över barnens familjesituation....och särskilt Davids...eftersom han behöver både struktur och trygghet för att fungera bra. Jag har dock lite svårt att tro att det är David som begått mordet på sin syster, trots att han hade en ADHD-diagnosOm han har denna dianos måste någon av föräldrarna också ha en autismspektrumstörning, eftersom ADHD så gott som alltid beror på en genetiskt faktor....
När man har ADHD är det svårt att hålla tråden i längre diskussioner samt förstå en helhet genom dessa.Ofta är det enklare att tydliggöra resonemang via bilder, då dessa personer ar svårt att framkalla målande bilder i huvudet och ytterst svårt att sätta ord på dom. David är bara 16 år men egentligen kanske hans riktiga mentala ålder ligger på en 12-13 åring?