0 medlemmar och 1 Gäst tittar på detta ämne.
Jag tror som sagt fortfarande på en annan gärningsman...
Jag har ju hela tiden hävdat Daniels oskuld och samband i mordet på Lottie.Enligt FUP samt SKL protokollet över tester, som är gjorda på fynd från hemmet och mordplatsen samt kring mordoffret påvisar egentligen ingenting.Bland de viktigaste fyndet enligt mig är de 2 par blå vinylhandskar, som hittades vid den döda kroppen av poliserna som kom till platsen - enligt SKL protokollet fanns de med på listan, men inget dna test är utfört på dom. Jag kunde i alla fall inte hitta något testsvar i FUP, vilket är förvånande!Angående vapnet som skulle ha använts vid mordet, påvisar inte SKL svaren heller till 100% att det är just det vapnet som har använts.Angående Daniels diagnos...om han har autism eller asperger eller någonting inom autismspektrat är detta medfött neuropsykiatrisk störning och ingenting som uppstår helt plötsligt.Om det skulle vara så att David har autism eller liknande, finns det saker med hans "tillstånd" som talar för honom och saker som talar emot honom i en rättegång. Hoppas bara att hans advokat Jörgen läser på om autismen, där finns alla svar som kan hjälpa David att bli frikänd.Jag tror som sagt fortfarande på en annan gärningsman...
Om Pelle och Putte finns i ett hus där ett mord begås, tar man alltid in BÅDE Pelle och Putte till förhör, inte bara Pelle. I det här ärendet har polisen endast tagit in David på förhör som misstänkt, detta är första misstaget som poliserna gör. Att det inte skulle finnas motiv för föräldrarna att döda Lottie är bara ren skitsnack! Vad har David för motiv till att döda sin storasyster??? Att David lider av en psykisk störning är bara till hans fördel i fallet, vilket jag anser Jörgen borde använda i rättegången. David kan inte planera, utföra, städa, ljuga, neka, under en så pass lång tid utan att han skulle ha erkänt!Jag anser att detta är bland det värsta och sämsta polisarbete jag någonsin skådat under 2000-talet. Jag hoppas innerligt att någon vill ta sig an och åtala mamma Pia för mord...100% säker att hon är gärningsman.
Att David lider av en psykisk störning är bara till hans fördel i fallet, vilket jag anser Jörgen borde använda i rättegången. David kan inte planera, utföra, städa, ljuga, neka, under en så pass lång tid utan att han skulle ha erkänt!